cwiczenia ulatwiajace porod

cwiczenia ulatwiajace porod Żuć jedzenie prawidłowo. Oddychać.

12. Spożywanie zbyt wiele „żywności przyjemność.”

Słyszałeś, że orzechy, czekolada i surowe lokalnego miodu są „odżywczo dopuszczalny”, więc można jeść je bez rezygnacji! Uważaj. Te produkty są wysokiej zawartości kalorii, mimo że mają wartości odżywczej. Jeśli nie jesteś utraty wagi, schłodzić z przyjmowaniem tych środków.

13. wychodzący na „non-core” żywności.

Mamy tendencję do myślenia o wielkich graczy w posiłku, takich jak mięso, warzywa, zboża i tak dalej, ale zapominają o skumulowane skutki napojów, przekąsek, przyprawy i wszystkimi dodatkami.

W przypadku napojów, należy rozważyć toksyczne i cukru we krwi skutki alkoholu, pop, kawę, napoje energetyczne, napoje sportowe, soki i napoje owocowe. To nie są korzystne dla swoich wysiłkach odchudzania. Woda jest. (Jest odwodniona to kolejny powód utraty wagi może się zatrzymać, by the way).

Spadki, dressingi , sosy, przyprawy, a spready wydają się być ładowane z pochodnymi cukrów, tłuszczów, toksyczne i sztucznych składników. Tak samo jest w większości to, co nazywamy „snack foods” – chipsy, krakersy, precelki, etc.

Aby powiedzieć to wszystko dodać byłaby niesamowita mało powiedziane! Należy rozważyć nie tylko dodatkowe kalorie, ale co ważniejsze, zwiększone obciążenie toksyczne.

14. Wyjmij śmieci!

Oczyść swoje spiżarnia, lodówka, zamrażarka, szafki – wszędzie zachować zapas żywności. Pozbądź się śmieci, które nie pomoże w tej podróży. Powinno to nastąpić na początku każdego zamierzona utrata masy ciała (lub wzmocnienia zdrowia) wysiłku. Poza zasięgiem wzroku – to z serca – z brzucha! Nie przynoszą śmieci do domu. Będzie sabotować swoje wysiłki.

15. Twój własny talk leży do Ciebie.

Dlaczego starasz się schudnąć? Jaki ból starasz się unikać? Jaką przyjemność szukasz? Znaj swoje powody, wewnątrz i na zewnątrz.

– autor artykułu