cwiczenia guma treningowa

cwiczenia guma treningowa Twój dzienny własny talk musi odzwierciedlać te nowe i ulepszone przekonań.

Im więcej mówisz, dokładne i mocne rzeczy dla siebie, tym łatwiej będzie stać konsekwentnie podejmuje działania „prawo” i zrobić „prawo”, ponieważ są lepsze wybory „wybory będą dostosowane do twoich przekonań o tym, dlaczego to robisz. Jeśli rozmowa siebie mówi, że jeden mały pączek nie zaszkodzi, to kłamie! Zapomniałeś swoje powody i swoje przekonania. Być dokładne z samym sobą.

16. Harmonogram odżywianie jest wszędzie.

Liczne badania wskazują, że posiadanie dość przewidywalny harmonogram jedzenia może pozytywnie wpłynąć na nasz metabolizm i utratę tłuszczu wysiłki ogólnej. Zbyt długie oczekiwanie pomiędzy tankowania sesje i jedzenia zbyt późnym wieczorem (szczególnie jeśli jesz węglowodany skrobiowe i cukier) może być poważnie szkodzi swoje wysiłki odchudzania.

17. przepuszczalność jelit i wrażliwość żywności.

Możesz mieć problem z uszkodzenie błony śluzowej jelit spowodowane różnymi czynnikami stylu życia. Pozwala to na penetrację tej krytycznej bariery i późniejszej zapalnej reakcji immunologicznej jako cząsteczki żywności, które nigdy nie powinny przechodzić przez mogą teraz zrobić. Możemy być błędnie oznaczone jako mające „wrażliwość żywności”, gdy naprawdę jest to kwestia gut w wyniku przewlekłej odpowiedzi immunologicznej. Oprócz poważny wpływ na swoją długoterminową zdrowia, może to powodować irytujące drobiazgi, takie jak wzdęcia brzucha. Dopóki nie naprawiać jelit, objawy czułości typu będzie nadal plagą ciebie.

18. Za mało ruchu i aktywności.

Ruch jest życiem. Musimy ruszać! Wiemy, że to nasza mięśniowej pieca spalanie tkanki tłuszczowej i mięśni, które rozwijamy poprzez szkolenia oporu. Jednak nie wychodzą niesamowite korzyści z mniejszą intensywnością, stabilnym tempie (około 55-75% maksymalnego tętna), też.

– autor artykułu