Cwiczenia w domu

Cwiczenia w domu

Ćwiczenia w domu

Wiele osób twierdzi, że ciężko jest spróbować ćwiczeń w domu, gdyż ciężko jest się zmotywować i nie ma się sprzętu do tego. Tak naprawdę, by zacząć ćwiczyć wystarczy trochę miejsca, mata do ćwiczeń i butelki wody. Nawet mata do ćwiczeń nie jest niezbędna, gdyż wykorzystać można zwinięty koc. Dla chcącego nic trudnego. Można kolekcjonować sprzęt i zdobywać go z czasem. W treningach ważna jest systematyczność. Najgorzej jest zacząć, później jest już z górki. Kiedy wpadniemy w rytm, poczujemy przypływ endorfin to ciężko będzie nam zostawić już te ćwiczenia.

Na początek ćwiczenia co drugi dzień z pewnością wystarczą. Oczywiście łącznie ze zmianą nawyków żywieniowych. O tym będzie w osobnej zakładce dużo, łącznie z gotowymi przepisami jak i artykułami na temat diety i wielu porad. Zachęcamy do przejrzenia dokładnie naszej strony gdyż znajdziecie tu wiele ciekawostek i wartościowych artykułów. Nasi specjaliści to trenerzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy poprowadzili już wielu podopiecznych z sukcesem.

Jeśli chodzi o ćwiczenia w domu potrzebna jest duża motywacja, ale i radość z tego, co się robi. Właściwie każde ćwiczenia i treningi muszą przynosić radość. Inaczej jest to bez sensu męczenie się. Wydaje mi się jednak, że wysiłek fizyczny wzbudza pozytywne emocje i rozładowuje stres. Przy obecnym siedzącym trybie życia jest to niezwykle ważne.

Jednym z plusów ćwiczeń w domu jest to, że sami wybieramy porę, w której chcemy ćwiczyć. Jest to o tyle istotne, że osoby zapracowane mogą dostosować swoją porę ćwiczeń pod siebie – gdy mają chwilę wolnego zajmują się ćwiczeniem bądź matki, które mają małe dzieci mają problem z głowy gdyż mogą ćwiczyć gdy dzieci na przykład śpią.

Jeśli chodzi o same ćwiczenia to warto je urozmaicać i nie ćwiczyć tylko jednej partii mięśniowej. Wbrew pozorom brzuch to nie jest jeden mięsień. Warto wykorzystać wiele ćwiczeń, by ukształtować również mięśnie głębokie. Zamiast ciężarków możemy użyć butelek z wodą.

Ćwiczenia możemy ułożyć sami bądź ćwiczyć z filmikami. W Internecie obecnie jest wiele trenerów i trenerek nagrywających swoje propozycje ćwiczeń. Myślę, że warto z nich skorzystać układając swój własny plan treningowy.

– autor artykułu